torsdag den 29. september 2011

Gajoler!

Heeeeeeei :-D I aften kommer der Danmarks næste topmodel på kanal 4 !! :-D Elsker det :-*!!!
Jeg blev li det glade´re, for en rigtig dejlig pige, som hedder Emilie har li tagget Anna og mig på et sødt, men grimt profilbillede !!!<3 Jeg elsker søde mennesker!!<3

Jeg ved ikke om i har gættet det, men spiser Gajoler xD Faktisk smager de ikke specielt godt ;b Haha ^.^
 2NE1 mennesker <3!! Love :-*
 Selena Gomez - en af de smukkeste piger i verden!!<3
 Rihanna <3! Utrolig sangerinde + kun en måned til koncerten :-D!!
 Bigbang :) Ja det er Anna´s skyld jeg har deres sange på hjernen -.-´<3
 Jessie J<3!! Who´s laughing now?? :-D
 Jason Derulo :-* It Girl, The sky´s the limit, Don´t wanna go home <3!!
Og søde Vanessa og Zac :) Er stadig top ked af , de slog op :( <3! Håber de finder sammen igen, de vil altid være det sødeste par!!! :-*
He he det var lige et par billeder af hvad jeg tænkte på nu<3!!
Kyyyyyyyyys - Mette ^^

3 kommentarer:

  1. Uhh Mette, du må ikke spise gajoler de er ikke gode!! Men elsker din billeder især af Selena Gomez!!<3
    Det er stadigvæk snyd at du skal til koncert med Rihanna!!:P + EEEELSKER ZAC OG VANESSA BILLEDET!!:D
    Det var nu dejligt at se dig igen smukke Mette, men håber du snart kommer til Ærø igen!!
    -Knus <3

    SvarSlet
  2. YEAR BIGBANG 2NE1 OG JESSIE JAY GO GO GO :D!!<3

    SvarSlet
  3. Haha søde piger <3!! Anna husk at skrive hvem der skriver din bob - Mette ;)

    SvarSlet