mandag den 19. september 2011

lidt af hvert ^^

nå men idag var en såen meget normal dag? afligevel vil jeg skrive ret meget, så hold fast venner because here we go agien!
ja dagen startede med vi skulle gå en meget lAAAAAng tur i biologi ned til stranden og i skoven. det var hygge nok, bortset fra at mine fine converse er totalt mudret nu... aeeew..
jeg har også taget nogle billeder af det, og vil dele nogle af dem med jer! (jer?? er der etenlig andre der følger vores blog end Frederikke xD?) nå anyway.
i dansk og historie havde vi vikar og det var mega hyggeligt for vi lavede ikke så meget XD Nicoline, Frederikke og mig lavede bla. en "de drenge der har det lækreste hår på vores årgang liste" xD
og i historie over tegnede Kira, Catrine, Frederikke og Nicoline mig D:!! hvad sker der for harry potter lynet XD?? de tegnede mig også i nakken men gider ikke til at tage billed af det xD (håber jeg har fået det hele af til i morgen?)

jeg overvejer også kraftigt.. og jeg mener virkelig KRAFTIGT at klippe mit hår kort, med etager ovs :)
hvad synes i ? ville det klæde mig? xD

og mette hvorfor er jeg en POPfrit?? hedder det ikke pomfrit xD??
-Anna



1 kommentar:

  1. Lol i er sej ;-) Sandra og Julie læser den hver dag ^.^ <3 og Anna - fordi jeg kom til at skrive forkert - OG fordi jeg havde lyst til pomfritter XD!!!
    - Mette (:

    SvarSlet