onsdag den 28. september 2011

TOP er også skuespiller

yep igår så jeg 2 vildt gode film :) (hvis nogle lagde mærke til det var jeg ret træt idag, det fordi jeg så dem til langt ude på natten xD)
faktisk så jeg dem fordi TOP var med i dem :) TOP er med i bandet Bigbang og nok det han er mest kendt for. men han er også skuespillere og har haft en del hovedroller :)
den første film hedder nineteen og er en vildt god film :D!! elsker den ^^ faktisk er seungri fra bigbang også med i den film (jeg hvidste ikke han også var skuespiller)
gider ikke til at skrive vad den handler om men det er noget med 3 teenager der flygter fra politiet fordi politiet tror de har slået en anden pige ihjel :)
den anden film hedder Into the fire, og er faktisk en rimlig kendt film, den er meget ny og baseret på korea krigen. selvom jeg ikke er til krigsfilm rørte den her film mig ret dybt.

anyway her for i lige 2 billeder fra filmene :)!
-Anna

4 kommentarer:

  1. Hey Anna, var det de film du fortalte mig om?!:D
    -De ser gode ud!?:D <3

    SvarSlet
  2. Kan godt lide du kommentere Signe :) <3 - Mette ^.^

    SvarSlet
  3. ja det var nemlig signe ^^!!
    er de også skal se dem begge to igen i aften :)
    vi må se Nineteen sammen en gang ^^!

    SvarSlet
  4. upps mig anna der skrev lige over ^^

    SvarSlet