søndag den 25. september 2011

Ude og spise :-D??

Klamt, Emilie og Anna xD!!<3

heii smukke mennesker !! Undskyld vi ikke bloggede igår, det var ogs lidt mærkeligt, men vi havde ikke helt tid!! Når man skriver til folk om der vil med ud og spisse, så er det ikke altid det kommer til at gå som man havde troedet ;-) Vi skrev til Emilie, om hun ville med ud at spise - men der gik ingen busser, så det kunne kun være i Ærøskøbing, fordi Anna, og mig skulle cykle derud :) Men Anna løb på rulleskøjter, og jeg cyklede på en cykel, der var punkteret på alle hjul (-; Haha og folkens der er altså 10 km!!! XD Men alt var lukket og jae, det endte med at vi sad på molen, og spiste is fra ismanden (-; For alt var lukket :/ Men heldigvis så bor Frederikke der omkring, og de havde vand og rugbrød :-D !!! og Det bedste vand ever :-* Så gik vi rundt, og væltede skraldespande, kastede med mad, spiste chips ( Anna spiste nudler ,og sukkerfrit tyggegummi ) og vi mødtes med en der hed Katrine - det var en hyggelig aften (-;
I dag tager jeg hjem, men don´t worry, jeg kommer i morgen igen ;-D



 Pære fra venstre , Emilie, Mette og frederikke :-D!!
 Klamt, Emilie og Anna <3!!
XOXO - Mette :-D!!

5 kommentarer:

  1. Undskyld stavefejl ;-)
    - Mette <3!

    SvarSlet
  2. Det lyder som en meget hyggelig og sjov aften!!:P

    SvarSlet
  3. Nok det bedste minde jeg har med jer 2 (s)kønne piger:-).. Indtilvidere.<3<3

    SvarSlet
  4. enig emilie ^^; <3 ja indtilvidre :p!

    SvarSlet