tirsdag den 20. september 2011

Cant nobody

year som mette skrev for vi først svar i morgen om hun kan komme med i skole -.- grraaa
og nu er det besluttet på fredag klippet mig mit hår xD!! og mette kan være hjælpe frisør.. lol...
hmm det eneste jeg laver fortiden er at nørde K-pop...
year hvilket nogen måske også har bevmærket synger jeg også en del xD (undskyld jer jeg udsætter det for det, jeg ved godt jeg ikke har verdens bedste sangstemme)
nårh ja idag gik det op for mig der var pænt mange der følger vores blog :D! men kære fans, vil i ikke godt skrive nogle kommentar til vores indlæg ^^? det kunne være rart at få lidt respons !!
idag skulle vi se skolefodboldt så vi slap for dansk og samfundsfag :D! jeg ved vores drenge hold vandt, men tog med den første bus hjem så ved ikke om pigerne også vandt? nogen der kan fortælle mig det? :)
anyway
her er 2NE1 med cant nobody (engelsk version)
 nårh ja og godt at se at du blev fan ida :D


-Anna

1 kommentar:

  1. Hæhæ, Anna du synger rigtig dejligt, og drengene og pigerne vandt!!:D
    Drengene: 1-0
    Pigerne: 4-0
    Glæder mig til at se dit ''nye'' hår!!:P

    SvarSlet