lørdag den 8. oktober 2011

20 dage tilbage!!!

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaeh der er 20 dage til koncerten!!! :-D
For jer der ikke ved hvad jeg snakker om, så er skal jeg til Rihanna koncert d. 28 oktober!! XD 
i kender vel alle Rihanna, ellers ved jeg ikke hvor i har været . <3 Vil lige skrive lidt om hende - lige før havde jeg li lavet et mega fedt indlæg om hende, men kom til at slette hele lortet -.-´<3 Forfra ;-)  det kan godt være i ikke gider læse om hende, men det er jeg faktisk ligeglad med hvis i ikke gider 8-; <3 For Anna må skrive om Bigbang , GD og alt så´n noget .... så det må jeg også :-DDDD he he 
Robyn Rihanna Fenty blev født d. 20 februar 1988 på Barbados :)) 
Hun og 2 andre piger startede en gruppe, da hun var 15. De skulle mødes med en producer, Evan Rogers. Men da Rihanna trådte ind i lokalet, til mødet, var det som de 2 andre piger slet ikke eksisterede, har Evan sagt. Hun passede bare ikke ind i er gruppe . Gruppen blev splitte, og Rihanna fløj til USA for at lave et debutalbum - Music of the sun - i 2005, og der brød hun igemmen med Pon de Replay. 
Når jeg høre den, husker jeg godt da den var i radioen hele tiden, men det har aldrig været en af mine ynglings (-; Kun 16-17 var hun her, det synes jeg er svært at se <3! :)) Music of the sun fik en 10 plads at Billboard Hot 100 liste. Rimelig godt gået hvis du spørger mig x)  Pon de Replay nåede andenpladsen af den amerikanske hitliste. Men verdenskendt blev hun for alvor med hendes andet album, som kom 8 måneder efter det første. A Girl Like Me udkom i april 2006 og fik en 5 plads på Billboard 200 !! <3  S.O.S og især Unfaithful blev verdenshit. 



Tredje album kom ud d. 5 juni 2007. Good Girl Gone Bad havde 8 hitsingler, som Umbrella, Shut up and drive og Don´t stop the music.<3! Jeg elsker den pikkede kjole hun har på i den her musik video :)!




I 2008 kom Good Girl Gone Bad: Reloaded der havde hits som Take a bow og Disturbia :)<3 



Hun havde planlagt at udgive et nyt album i 2009. Det blev lidt forsinket begrund af hendes voldsomme brud med Chris Brown. Vi ved vel alle hvad der skete der .. :/ <3 Men Rated R kom stadig i 2009 med magahitet - Rossian Roulette - som faktisk er en ret forfærdelig , men smuk sang<3!



Loud udkom i 2010 og har så mange hits!!! xD Her er nogen af mine ynglings : 
Califonia King Bed <3!
Cheers to drink that :D 
S&M -video´en er udelukket fra Youtube -.-´ 
What´s mt name :-*
Love the way you lie part 2 !! Part 1 er ikke med på albummet ;-)  
Jae det var bare nogen og til sidst skal i lige se hendes nye single -  We Found The Love - :-D Musikvideo´en kommer snart, hun har hvert fald optaget den :DDDD 
Hendes nye album kommer i november og i kan godt tro jeg glæder mig!!! 8D Det er ret vildt for siden 2005 har hun udgivet et album hvert år!!? <3 Sejt + det er den anden verdens turné hun er på nu :-*  Ja nu har jeg nok skrevet det længste indlæg i bloggen, indtil videre, men håber i gad læse det (-; 
Kyyyyyyys Mette ^^  
P.s læg lige mærke til hendes hår næsten er anderledes på hvert album (-; Hun har nemlig fået lysebrunt hår igen ;)<3<3<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar