fredag den 14. oktober 2011

Æbler

for det første har jeg tænkt lidt på nyt design?? hmm men har ikke indraget Mette i det inu, kan være jeg bare gør det uden hendes tiladelse he he xD nå anyway lad os komme til sagen!
lige for tiden har jeg et flip med æbler 8'D
jeg ELSKER ting med æbler på.. så som smykker, tøj, sko ovs ^^,
så jeg vil da lige vise jer lidt af de ting jeg er faldet for :)!

disse halskæder er VILDT fede synes jeg! og faktisk har jeg bestildt den grønne af dem. prisen er også vildt billig, 18 kr?!! de kan købes over Ebay, men skynd jer der er kun 8 salgs dage tilbage!
Ebay.com


 så er der også de her vildt søde æble øreringe ^^!
de er dog i en helt anden prisklasse, 89 kr. faktisk er det ikke særlig dyrt da de også har ægte sølv stickers :)
de kan købes her
http://kobra.dk/shop/catalog/product_info.php?products_id=696


den her læbepomad har jeg købt en gang før! og uhmm hvor den er dejlig! den er et must. jeg elsker den virkelig selvom den er lidt dyrer end en almindelig læbepomad nemlig 79 for en, men i øjeblikket er der stort tilbud 2 for 69 kr! og den findes også i en jordbær version :)
den kan købes her
http://www.tantelyserod.dk/shop/laebepomade-med-jordbaer-1280p.html
det var vidst alt ^^! bye bye
-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar