søndag den 16. oktober 2011

CN Blue.

jeg kan forestille mig det kan være lidt små træls jeg blogger så meget om  k-pop/korea ovs xD men det er nu engang min hobby såå.. here we go agien!
jeg er blevet totalt vild med bandet CN blue. de skiller sig ud, og er faktisk ikke et k-pop band men k-rock :)
jeg elsker dem virkelig! Bandet består af Kang Min Hyuk, Lee Jung Shin, Jung yong Hwa og Lee Jong Hyun.

jeg takker min penneven for at vise mig dette fantastiske band ^-^!
(skal siges hun selv er stor fan af dem) det minder mig om jeg går og venter på brev fra hende, og hun har sagt hun ville sende nogle ting med bigbang og g-dragon på 8'D

og jeg vil  i øvrigt også lige takke karolinge G (som  har en rigtig fed blog om K-pop) for at  nævne vores blog i en af hendes indlæg! ^^

-Anna


Ingen kommentarer:

Send en kommentar