lørdag den 15. oktober 2011

Old pic. summer -11



Goooooooodmorgen :-D Yep nu er det efterårsferie og det er noget så lækkert !<3 Jeg er allerede begyndt med Tetris efter at have spist nurtella, RIGTIGT nurtella :-* Er ved min far og der plejer vi aldrig at få rigtigt nurtella, kun så´n noget fake noget :-/ <3 he he xD Men faldt lige over nogen gamle billeder!<3


 Sødt billede hvis jeg selv skal sige det , som jeg gav til Anna da hun ikke skulle konfirmeres ;-)<3



Babe på vej til stranden i bil ;-) Haha Julie, en sur lillesøster :b <3!

 men stadig hygger vi os (; I sommerhus - de underligste har det sjovest!<3
 G.I.N.I.A.L.T billede hvis du spørger mig og Sofie :-*!! Der er et til som er bedre end det her, men det afsløre for meget, hvis i forstår - og Sofie er kun 11 så det går nok ikke at lægge det ud xD<3!!



 Det er faktisk meget sødt!<3
 Hummel shorts styre!<3
 Lol mit eget bjerg ?x)
 Min søøøøøøøøøøøøde lektie kalender :) Mie & Malene ^.^ + Anna :-*

He ses senere (-;<3 
-Mette =D 



P.sssssss. elsker den her sang (#^^#) - She will be loved Marron 5 - Tiffany and Bruce :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar