tirsdag den 11. oktober 2011

Tegning af M&A

yeap jeg fik den lyse ide den anden aften da jeg sad og snakkede med Mette :)!
jeg ville tegne os :D!!
da jeg ikke er så god til potræt ovs blev det bare en hurtig manga tegning.
sidst jeg skulle tegne Mette og mig stod jeg med en slikkeping i hånden (til stor utilfredshed fra mettes side) så den her gang for du slikkepinden Mette xD!
year ved godt det ikke er det bedste jeg har lavet men den var også mest bare ment for sjov den her tegning :)
(jeg undskylder også lige den ringe kvalitet)
p.s kig lige afstemingen til højre (; 
-Anna

3 kommentarer:

  1. Ej Anna det er en virkelig fin tegning!!:D
    Dig og Mette ser rigtig søde ud og også i ''manga form''..:D

    SvarSlet
  2. 1000 tak signe! ^^
    dejligt med kommmentar igen :D!
    -Anna

    SvarSlet