onsdag den 30. november 2011

Ikke så meget..

når ens Hallo kitty chokolade kalender ligesom bare klader på en og siger man skal spise den.. kan man ikke lade vær.. er indtil vidre kommet til den 3 december og det er ikke eng gang den 1 december endnu o.o okey må indrømme jeg er nået til den 9 december..
ARH min far tog mig lige i at æde min jule kalender da han gik forbi mit vindue.. han grinte bare af mig xD

arh gider ikke snakke om det mere..
er også blevet træt af vores blogs design.. DET...SKAL..LAVES..OM
og det har jeg tænkt mig at gøre lige så snart jeg er færdig med det her ^^
og vi har.. hvad 24 FANS :D?? urhh

der sker ikke så meget for tiden :3
eller har lige bestilt vildt meget fra Ebay 8'D inklusiv et KÆMPE koreansk flag der er på størrelse med en dør xD *LOVE*
faktisk er det min far der har købt det for han synes det var sejt o.o (at elske sin far)
senere i aften skal vi op på skolen til sådan noget jule middag med Theas klasse :3 hygge nok ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar