mandag den 14. november 2011

min kat





Han hedder Felix og sover ved siden af mig ;-)<3 Og noget meget mystisk og også ret klamt skete lige før- han pruttede!? vidste jeg ikke katte kunne ? :O

Nå men fordi jeg ikke bloggede hele weekenden var fordi jeg var i ved min farmor og farfar og de har altså ingen internet -.- så hurrra er gået ned i bonus i tetris .......... <3

BILLEDER FRA I FREDAGS - MALENE, MARIA & MIG = SINGSTAR, MÆRKELIG KAGE? OG TE :-D


 Ja man tænker AD men det er oste kage? og det er ikke æg der er ovenpå, selvom man skulle tro det ? :O<3
 Jeg vil også have en brændeovn om vinteren :-I

 Malene er hot når hun spiser :-*!!!
 Og Maria når hun ikke er i humør til at tage billeder ;-)<3


VIDEEEEEEEEEEEEEEEEO !! :-D flæk .. -

Mojn bitches - Mette *-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar