lørdag den 12. november 2011

Mormor og morfar

så er man over hos sin mormor og morfar! :D men gud hvor jeg hader deres tastertur!!! det spasser totalt.. så mit indlæg idag bliver nok fuld af fejl og ikke så langt ^^,
anyway jeg er SÅ glad!!! måske kan i huske jeg den 27 oktober skrev om at T-ara skulle udgive et nyt album den dag?? nå men det var forsinket .. men idag fandt jeg deres nye sange på youtube :D!!! nøj hvor blev jeg glad :) og hvor er det godt!! især deres sang cry cry er virkelig rørende :i
Ji yeon er blevet klippet  (Det er hende der er fokus på hele vejen igennem musikvideoen) og gud hvor det klæder hende :D
sangen er vildt sørgelig :( og musik videoen er viiiiiiiiildt lang!! en af de længste jeg har set o.o... nærmest en film..
anyway jeg vil lade sangen tale for sig selv!!..
-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar