torsdag den 10. november 2011

Onsdags klub :p

jaee..
imorgen skal jeg så over til Mormor og morfar, det bliver hyggeligt nok. faktisk glæder jeg mig fordi jeg for fri fra skole xD! jeg skal tegne lidt lige om lidt.. nogen der har ideer? jeg er totalt lost.. + skal også få øvet koreansk har ikke øvet i 100 år o.o hvilket jo ikke er så godt..
hmm jeg føler mig doven for tiden. jeg laver ikke en skid.
må nok tage mig sammen. men min dag ender altid med at se sådan her ud
stå op
surfe k-pop
gå skole
tage hjem
surfe om k-pop
snakke med mette
lave lidt lektier
surfe om k-pop
sove
og det er jeg ikke så tilfreds med.. lol XD
 nå  men onsdags klub med Jonas og Emilie i går xp
det var ret hyggeligt. :) billedet er taget af Mette sidst hun var her over :p
-Anna
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar