torsdag den 1. december 2011

første december!

Yeah Buddie det er jul!:D Eller ikke endnu, men dec. er bare en dejlig måned! :-* Mit julehumør må jeg dog indrømme var større midt i november, men det skal nok komme tilbage..:) I ved hverdagen er bare stresset og klemt - sometimes :I

Meeen vi lavede jo billedet der, til 1D´s fanvideo og det blev så´n ok, vi brugte hvertfald vores biologitime på det, Sandra , Maria & mig:-P


Vil i se det? Of course :)
Ved det ikke er vildt godt, men det er tanken der tæller jo ;-)<3
Jeg savner Anna :-( Ved godt det nok mest er mig der ikke har tid til at snakke med hende - ku´ godt en dejlig lang samtale på 2 timer :i<3

 Bom<3!

 nok et ynglings billede:-*

 Dara&Bom -

 Fra 1D nye musik video - håber snart den kommer .-.-´<3

 Smile!:-D
 Elsker hendes stil :)!

Og han er bare meget sød ! :i


Anna´s fransk stil om hendes familie <3! Hun har også skrevet om mig - sød pige! *-:
Gooooooooooooooodnat guys - Mette ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar