mandag den 5. december 2011

Katten sover always in min seng

Ok hvad er det fedt ved at være mig? Jeg ved man skal være positiv indstillet over for sig selv, og se det gode man har i livet ?<3 loooooooooooooooool !

Ting jeg skal være glad for -
1: Anna er min bedste veninde, derfor skulle alle folk faktisk være misundelig på mig..
2: Jeg har en o.k mærkelig, rodet, larmende og syngende familie, men faktisk er jeg meget glad for den [ for det meste ]
3: Udover Anna har jeg nogen andre dejlige veninde som jeg elsker meget højt<3!
4: Jeg har en kat jeg hele tiden kan skælde ud på når jeg er sur.. [ Go for it, Felix ]
5: Har en feeeeeeeeeeed blog sammen med Anna, og nogen awesome læsere - godt nok lægger vi ikke rigtigt mærke til i er der, men elsker jer alligevel..
6: Jeg har snart fødselsdag - 2 dage og 1 måned!
7: Jeg har skønne One Direction at elske - det fedt!
8: Jeg elsker gulerrødder.
9: Har nogen guder der altid giver mig råd ( NIK OG JAY BABYY)<3
10: Har nogen fantastiske mennesker omkring mig, der altid kan få mig til at smile - også dem som ikke er omkring mig ...
11: Jeg kan finde ud af at lægge neglelak<3!
12: Mit hår vokser mega langsomt..... Ok dårlig ting?
13: Jeg elsker og jeg mener ELSKER at dyppe pomfritter i milkshake!<3 Tænk hvad i vil om det :)
14: I will wish i got a Iphone ( Fik jeg sagt jeg er dårlig til engelsk? ) Også dårlig ting-?
15: Jeg følger 1D konstant på deres Twitter og face -.-´  
16: Jeg elsker alt slik.
17: Jeg hader Majs, Tun, Grønlangkål, TykBrunSovs og I don´t like Cola :-(
18: Er ret klodset .. BAD THING
19: Har 6 tæ´´r (OKAY JOKE)
20: Elsker TV serier, bøger&film og græder nemt over film som Titanic - også selvom jeg har set den mange gange ..




http://www.youtube.com/watch?v=iow-eBfWPfI   = noget sødt 1D noget :-*




 Fra da de var i Tyskland ... -.-
Øverst}



+ jeg har over 170 billeder af Selena Gomez på min computer og har lige så mange af drengene (cirka)


- Mette :-DDDDDDDDD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar