mandag den 26. december 2011

Snart nytår

Så det snart nytår!
yeaps og i hele det nye år skal jeg leve ekstremt sundt og få dyrket noget motion. Så æder vildt meget udsundt her det sidste dage mens jeg kan!
skal btw holde nytår hos Mette hvis i ikke ved det?
jeg glæder mig og det skal nok blive sjovt!
hmm jeg ser frem til ret mange ting her for tiden... Imorgen freksempel skal jeg være sammen med dejlige Emilie... Nytår ser jeg selvføllig frem til. fastelavn fordi jeg har det bedste kostume ever man xD..
hmm den 4 febuar fordi jeg skal til k-pop træf (denne gang i jylland). og ja en hel masse andre ting.

ting jeg gerne vil i det nye år.
-leve sundt, for er sund krop.
-lære en masse k-pop danse
-komme til nogle k-pop træf
-spare penge sammen til lækkert tøj
-Til københavn med Emilie, fordi vi begge elsker KBH.
-sove sammen med Louise, Emilie og Mette.
-få øvet mig mere på koreansk! jeg er for sløv.
tjaa det var det! forsat god juleferie people ^^!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar