fredag den 2. december 2011

Yeah Buddie ..

Heeeeeeeeeeeeey :-D Ok jeg ved Anna har sin nye k-pop blog, men hun skal stadig ikke glemme at blogge på den fede blog her ^^ Rolig folkens, jeg skal nok huske hende på det, ved i savner hende :)!
Men glæder i jer ikke til jul? AWESOME - :-D!

Ok i morgen sætter "One Direction Denmark" Facebook gruppe - sig ned og laver den ene af de to fanvideo´er jeg er med i :-D!! Happy^^ ! Og på fredag skal pigerne og mig til Flensborg og skøjte - glæder mig!

Og ellers mangler der bare at købe et par julegaver og de ting :-P ! Hvad ønsker i jer aller mest til jul? :*
Jeg gad virkelig godt have en OnePiece :/!<3 Om de er dyre ? 1500 koster de fleste -.-´ men tror måske køber en på et tidspunkt, for eeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker dem :-* her er nogen af dem jeg bedst kan lide ;-)



http://onepiece.com/dk/shop/info/index?gclid=CMj7yars46wCFUhrfAodBxb8oQ
Hvis i ikke kan se linket, så bare skriv "OnePiece" i søgefeltet, og tryk på den første lyserøde kasse :P



Og den her er den Niall (1D) har :-D Men øverste grå, minder meget om den Louis har ;-) Jeg har også set de andre drenges derinde :-P
 Sødt!


Nurh det her billede er dedikeret til Anna :) hæææææææææææææææææææ


-Xo Mette ...

2 kommentarer:

  1. ønsker mig også en :3
    bare rolig glemmer ikke den her blog.. men efter jeg har fået min k-pop blog er der ikke så meget jeg kan skrive om mere o.o
    -Anna

    SvarSlet
  2. Søde du må skrive om alt OGSÅ k-pop !<3
    - Mette

    SvarSlet