tirsdag den 13. september 2011

fødselsdag&dårlig vejr

jep så sidder man og spiser morgenmad.. skal snart til at gå til bussen (hvilket jeg ikke har lyst til da det regner og blæser) 
det er ihvertfald rigtigt efterår nu! det betyder det snart er min fødseldag :D! jubbi ^^, om 12 dage for at være præcis. jeg skal også  begynde at tænke på at designe min fødseldages kage til klassen... som Frederikke sagde så forventes der noget stort af mig xD
men så dum som mettes skole er skal de måske have taget klassebilled på min fødseldag? D: så det er ikke sikket hun kan komme... (men hey mette hvad betyder etenligt mest for dig? mig eller et klassebilled?? xD)

vi skal også have ataltik i idært i dag.. gider ikke... 
1. fordi vejret er dårligt
2. fordi jeg HADER atlatik.

-Anna, 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar