tirsdag den 13. september 2011

WTF er det så´n man laver en overskrift??

Heeeeei :-D
Det er helt perfekt nu - Anna ordner alting! ;-) Vil starte med at fortælle jer ( altså hvis der er nogen der læser med ) - Vores historie, mig og Annas ^.^ Hyggeligt ikk? :)) 

Det startede med jeg gik i skole, som så mange andre børn gør når de er 8 år. Så kom Anna så til min klasse! Lækker som hun er, havde hun lige så kiksede tøj på som mig, og det var slemt for havde meget mærkelige blomstrede bukser på tit xD?  Selvf fandt vi hinanden og levede lykkeligt til vores dages ende :-D
NOOOOOOOOOt!!! Jeg skulle flytte da vi skulle i 3.klasse ....... og nu er det engang sådan at vi skal sejle med færge for at se hinanden -.-` Ret dumt!! Men om vi stadig ses? OM VI GØR <3 !! Kunne godt komme med alt så´n noget crap om at jeg elsker hende og alt det, men orker det ikke li nu :-* Haha ses ikk?? ;-) 
Ha´ det lækkert så længe - Mette ^.^

1 kommentar:

  1. hvad sker der or den der lilla tekst mette (;
    -anna

    SvarSlet