torsdag den 22. september 2011

glemte lige overskrift XD

idag så vil 8.B's skuespil, virkelig godt gået 8.B!! det var rigtig sjovt (og så slap vi for en fysik time :D
vi så også en rigtig sjov film i engelsk, little miss sunshine ^^,
jeg og ved i hvad?? :D mig og mette fik jo afhvide i går at hun skulle have taget klassebilled på MIN fødselsdag?! men vi fandt en god (og dyr) løsning ^^! i morgen kommer mette over til mig og tager så hjem mandag morgen og direkte i skole :)! så lige efter skole tager hun over til mig igen og tager med i skole tirsdag ^^. kan slet ikke vente til hun kommer :D!!
er også begyndt at designe de cupcakes jeg tager med på min fødselsdag :)!

year og håber min jeg for min gave på min fødselsdag fra mine forældre i år -.- det er næsten blevet en tradition at jeg først for min gave en uge efter... ehmm.. tit fordi posten er forsinket ovs :)

anyway :)
kan rigtig godt lide den her sang (den er på engelsk så man kan såen godt synge med xD)  her kommer den bigbang med with you.

-Anna

6 kommentarer:

  1. GLÆDER MIG TIL DE KAGER DÉR!*-:

    SvarSlet
  2. okay, g'erne var ret mærkelige.

    SvarSlet
  3. Hihi, glæder mig til at se mette, og til din fødselsdag, håber jeg må få en cupcake, selvom jeg ikke går i din klasse!!:D
    Men fed musik video, og sang!!<3

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. kan godt forstå frederikke skal du da også :*!!
    yeap god sang signe ^^<3
    -Anna

    SvarSlet