torsdag den 22. september 2011

Og jeg skulle lære at lave overskrift? ;-) Anna :D!!?



Go for it people - here we are again :-D !! for the first - ja Anna har jo fortalt det, vi fik ordnedet det hele xD You now , med her i weekenden !!! Imorgen 16:20 jeg ta´ færgen over til hende og ta´ hjem igen søndag eftermiddag :) Så mandag kommer jeg med på klasse billedet og ta´ fri fra klamt golf idræt og ta´ over til hende igen !! :D Og gå med hende i skolen om tirsdagen, det glæder jeg mig til, for bare så i ved det, bor der nogen mægtig skønne mennesker derovre (-; <3 Så ovw jeg glæder mig til i morgen - under 24 timer tilbage :-D Nåårh men i skal lige se nogle fede neglak´er jeg har på XD!!! Og nogen sko - 250 kr ;-) ooog igår mig og Mie på lærenes toilet XD
Kyyyyyyyyyys - Mette :-*

3 kommentarer:

  1. Hej Mette!
    .Det er nogen helt vildt fede sko, Eeeelsker dem!!:D
    Glæder mig til at se dig på tirsdag så!!:D<3
    (P.s fede neglelake!!)

    SvarSlet
  2. yeap det bliver fedt mette (;!!
    -anna

    SvarSlet