søndag den 18. september 2011

Popfritter...




Okaj hei gays ;-) <3 Jeg ved ik hvad jeg skal skrive om, men Anna den popfrit siger jeg skal så...<3 Imorgen er det jo mandag - det bedste ved en dag er at det snart er fredag... -.-´ er så meget et weekend menneske ;) Ja kan ikke skrive om noget spændene, for det eneste jeg tænker på er ANNA!!<3 Jaer den dejlige pige - kan ikke vente til jeg ser hende igen ;-) Her på mandag eller tirsdag finder jeg ud af med det dumme klasse billede!!! Håber på det bedste !!!!  Og på det øverste billede er det Kira og Anna :-D Kunne ikke lade være med at lægge det ind !!<3 Det næste er mig og mine mærkelige søstre, det tredje er mig og mine veninde Mie´s fødder ( Jeg har Sandras sko på !! ) og det sidste er min lillesøster og min far - min søster Sofie, er sur fordi min far har vundet over hende i Matador ;-)<3 Keder mig lidt xD
Ha´ det lækkert så længe - Mette :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar