søndag den 18. september 2011

mig & 5 piger ^^

yeap er lige kommet hjem  :) tak for en hyggelig aften/nat/morgen Thea, Bjørg, Emilie, Louise og Signe ^^
det var rigtig hyggeligt og vi gik en tur om aftenen... ehm vi mødte også såen nogle spejdere fra svendborg xD på et tidspunkt blev de mega bange for Emilie og løb skrigende væk xD så sjovt :D
nå men ved i hvad?? kun 9 dage til min fødselsdag! jubbi!
nårh ja og så fandt jeg ud af at mig og emilie spiser vingummier på samme måde?? blære..

nå her kommer billeder :3!
-Anna :D


5 kommentarer:

  1. Selv tak for i går Anna;-).
    -men billederne er da ikke alt for kønne<3..

    SvarSlet
  2. jo da (;
    jubbi første kommentar som ikke er fra mig eller mette XD!!
    -Anna

    SvarSlet
  3. Fedt Emilie ogs komentere :D Fede billeder i er så søde :-* XD
    - Mette <3

    SvarSlet
  4. Tak for en super dejlig aften Anna, og andre som læser det!!:D
    Billederne kunne nu godt undværes!! :D <3

    SvarSlet
  5. Jeg synes i alle samn er søde - I ER SEJE PIGER!!!<3
    - Mette :-*

    SvarSlet