lørdag den 17. september 2011

til fødselsdag om lidt :D

idag var jeg oppe på søby skole, i tænker nok hvorfor? jo der var aktivitets  dag i dag, og da mine søskende stadig går der skulle vi der op.  rigtig skulle jeg være med til at male skolegården men det var  aflyst. så jeg lavede ikke så meget xD der var også andre på min alder som havde søskende ligesom mig, og derfor var de der også,  Maja, Rie, Kathrine, Anna N og Maria det var hyggeligt nok :) bortset fra til sidst da alle gik, men min mor blev for at ryde op .__. 

nå lige om tager jeg ned til marstal, skal ned til Bjørgs fødselsdag sammen med et par stykker ^^, og vi skal sove der :D! jubbi, skal nok blive hygge!

og må bare eje den her sweatshirt, magen til den bom har xD!!
tror jeg køber den efter min fødselsdag hvis jeg ikke får den :)
-Anna

p.s mette stop med at lave om på det hele som freksempel den der underlige tekst!! det er for grimt!! .__. ridigere lige det indlæg..

1 kommentar:

  1. Anna din bums - ellers bliver det for kedeligt <3!!
    - Mette ^^ :-D

    SvarSlet