onsdag den 14. september 2011

2NE1!

yep hvis mette skal anbefale tv serier så vil jeg dælme også! xD
secret garden!! ikke filmen men TV serien! den er fantastisk. du kan se den her, TRYK HER FOR AT SE!!
der er 20 afsnit på cirka en time. og ved du hvad??? i nogen tilfælde kan du vælge DANSKE undertekser ^^ eller altid svensk og engelsk :)!
nå men kender i det når det regner og blæser heeelt vildt og man ikke har lyst til at gå til bussen?? hvis, så ved du hvodan jeg har det .__.
og jeg kan se det går frem ad med vores fans!! på 3 dage har vi fået 6 fans XD!!
så kom alle fans, anbefal bloggen til jeres venner x)!
det er også lige gået op for mig hvor meget jeg elsker banana'er! :D det er en fantastisk frugt sammen med æbler ^^,

nå ja hvis nogen af jer ikke ved det så er mig og metter musik sag MEGET forskellig!! men der er et band vi begge to er fan af og det er 2NE1 :)!
den er et k-pop band som består af de 4 sangere, MInzy, Bom, Dara og CL :)!

-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar