torsdag den 15. september 2011

Someone like you..

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
"I'll remember", you said,
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead.
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead... 
Hei folk! !. <3 Jeg ved ikke med jer, men i dag for Anna og jeg, har det været lidt af en møg-dag :/ Mest for Anna<3 Jeg ved ikke om hun vil blogge i dag, så derfor gør jeg det. Teksten er fra Adele´s " Someone like you" ( som de fleste nok kan se ) og selvom den handler om ulykkelig kærlighed, så var det den første sang jeg kom til at tænke på, også er kærlighed jo også ( som min lære i kristendom - ved hvad i tænker " har man stadig kristendom i 8.klasse? " - så fint sagde her igår ) jo at holde af et andet menneske. Du kan holde af din kæreste, veninde, dit fodbold hold eller familien.<3 Nogen gange går det først op for en, hvor heldig vi faktisk er, når det er for sent - har nok set for mange film - eller når det står lige foran os.! Så hvis du er nede, som vi alle sammen er nogen gange - det høre jo med til at være teenager - så tænk på at der er nogen der elsker dig! Der findes måske ikke 50 mennesker der vil ta´ en kugle for dig, men alle har kærlighed!! Vi er så heldige at leve i Danmark, hvor vi må have vores egen mening, gifte os med dem vi vil og for mad hver dag... Okaj det jeg faktisk bare gerne vil sige er at i dag har mærket mig dybt, selvom jeg ikke var nær det. Men nogen JEG elsker er blevet kede af det, så selvf er jeg også :i I det hele er jeg meget følsom hvad så´n noget angår, men lige gyldigt hvor sort alting er, hvor håbløst alt ser ud og hvor ødelagte vi er inden i, så prøv at se lyset for enden af tunlen!<3 Det plejer ikke at være et modkørende tog!<3 - okaj der gik der Nik og Jay citater i mig igen - but just remeber okay? :-* 
MØØØØØØØØØØØØØØØØØØS Mette^^                                                           

Ingen kommentarer:

Send en kommentar