søndag den 30. oktober 2011

:-D

Hey :)!!!<3 Det var en fantastisk koncert, stod oppe fra halv 5 til halv 12, så min ryg var totalt øddelagt :i <3 MEN DET VAR F*CKING LIGEMEGET FOR JEG STOD HELT OPPE FORAN !!!  Ej det var utroligt !!! Kan ikke rigtig forklare følsen, det eneste jeg ved er at det ikke var sidste gang jeg så hende live :D Hun er så sød, og sad og talte til os, og vi stod bare og skreg og sang hele tiden, så hun nogen gange ikke kunne holde masken og bare stod og grinte af os :-D!!! Altså på en kærlig måde selvf (-; <3

Det er mega svært at tage billeder til en koncert, for der var helt vildt meget lys ! <3



Så derfor har jeg fundet nogen på internettet :-D!! De er alle fra hendes Loud Tour , så det tøj her havde hun også på i Herning :-D!!!<3 Love :-*
XOXO - Mette ^^
p.s min lillesøster holdte hendes hånd - er bare lidt misundelig <3! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar