fredag den 28. oktober 2011

RASK!! det var fandme også på tide..

ja så vil jeg godt aklere mig selv rask ^o^
jeg er stadig snot forkølet men feber, hovedpine og ondt i halsen er forsvundet!
haha, det var fandme også på tide q:
nå men hvad har jeg så lavet i dag, jeg var jo ikke i skole (mor mente det var bedst jeg blev hjemme lige en dag mere, så jeg var ordenlig rask på mandag)
hmm jeg har studeret koreansk til det groveste.. jeg er faktisk ved at få spat af alle de koreanske tegn.. så har jeg spist suppe i stor stil, nørdet K-pop og  studeret endu mere koreansk.. er ved at bage chokolade kage :p skal hygge med de to mindste søskende i aften xp kage, popcorn og film.
og lige nu står mette til Koncert med Rihanna! håber det bliver en kanon oplevelse for hende ^^ så vidt jeg ved er det hendes første koncert??
det for mig til at tænke på da jeg var til Århus rocker ( kæmpe koncert hvor alle mulige optrådte som Nephew, sys bjerre, Nik og jay, Kim larsen, Aqua ovs) og den ene Nephew koncert jeg har været til ^o^
min næste koncert bliver nok i paris med nogle k-pop grupper :3 skal bare lige spare op.. (PLEAS K-POP GRUPPER KOM TIL DANMARK!!)

nøj hvor jeg dog elsker T-ara :D deres nye album udkom igår men kan ikke finde det på youtube?! så er stadig lidt spændt på hvordan det bliver ^^!!
gamle sange fra dem ^^!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar