fredag den 28. oktober 2011

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

HEI AWESOME PEOPLE :-D!!! I DAG ER DET DET SKER, DET SOM JEG HAR VENTET PÅ I 11 MÅNEDER !!! RIHANNA KONCERT - KL 20:00 HERNING - 28 OKTOBER 2011 :-D
Haha skal nok slappe lidt af, men selvom jeg ikke har sovet meget, er jeg så glad at man skulle tro min kæbe snart sprækker, fordi jeg smiler så meget !! xD <3

















Hun er sød ^^ hehe i har sikker hørt hendes nyeste singel " We Found The Love" <3 Ved ikke om i kan huske det, men jeg har vidst jer den her, for et par uger siden :-* Men musikvideo´en er kommet og ja lad os bare sige det allerede er et hit!! :-D

Ses nu skal vi kør e:-D - Mette <3!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar