onsdag den 26. oktober 2011

Kbh tur med Mette

yeap mig og Mette var jo i KBH i efterårsferien sammen ^^
jeg undskylder jeg først blogger om det nu men har ikke haft tid før. jeg undskylder meget. nå men jeg havde været hos min farmor og farfar som bor i Frederiksværk, så jeg tog toget fra Frederiksværk til Hillerød til KBH ^^!
det var lidt fail da toget ikke gik på de rigtige tidspunkter og jeg freksempel faldt på togskinnerne .__.!
nå men jeg kom 10 minutter før Mette (som tog toget fra sønderborg) så jeg satte mig på den MCdondalds der er på hovedbanegården og fik en cola light ^^;
da hun kom gik vi ned og lagde hendes taske i sådan en boks ting. så gik vi hend på strøget og det er her det begynder at blive sjovt xD
nå men den første butik vi gik ind i var New yorker. jeg købte for 1400 kr eller sådan noget xD
så gik vi lidt rundt i andre butikker som The body shop, Glitter, H&M, Matas ovs.
vi købte også en lækker pandekage med nutella 8D og senere igen en kyllingesandwich ting :p vi var også på MC dondalds hvor vi delte en milkeshake XD derefter mødted vi med min far som tog alle vores shoppingposer og så gik vi i tivoli ^^! det var VILDT sjovt :D da vi havde prøvet et par ting blev vi enige om at vi ville prøve den der flyvemaskine ting! men da vi stod i køen begyndte det at regne så vi gik på japansk resturant og spiste aftensmad :) det var lidt fail da de både snakkede dansk og engelsk der inde og Mette snakkede dansk til dem der kunne engelsk og engelsk til dem der kunne dansk XD nå men det var ret hyggeligt og vi fik noget godt mad ^^; (dog kunne mette ikke spise med pinde og måtte bede om en gaffel) da vi var færdige var regnen holdt op og vi begyndte at stå i kø IGEN til den der flyvemaskine! xD vi var vist begge to ret nervøse men den var vildt sjovt :D!! derefter prøvede vi en masse andre forlystelser. vi åd også bare HELT vildt meget slik ovs :p det bedste var nok spandskrørende (staves?) vis du ikke har prøvet dem før er du VIRKELIG gået glip af noget!! der var også en vildt flot Halloween udstilling ^^!
ligepludselig var tiden gået og min far hentede os ude foran Tivoli og vi overnattede så i hans lejelighed  :) næste dag tog vi forbi min fars arbejde han skulle ordne nogle ting. min fars arbejde= Luxus!! det vil sige, kæmpe kantine hvor de servere alt fra haj til krokodille, sauna, masage rum ovs. dog fik vi ikke rigtig udnyttet noget af det xD, så tog vi hend og hentede mine søskende hos min farmor og farfar og så var det ellers bare hjem! :D
-Anna


Mette der som sagt fik en gaffel xD!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar