onsdag den 26. oktober 2011

Syg.... IGEN! .__.

yeap jeg er syg... lort lort.. har ondt i halsen kan slet ikke kende min stemme o__o feber, hovedpine og snotforkølet .__. også derfor jeg ikke har været i skole de sidste to dage og ved ikke om jeg kommer i skole i morgen.. hmm.. hvad er jeg gået glip af mennesker?
nå men hvad laver jeg når jeg er syg? jo nu skal du høre.. ser film.. sover.. drikker vand.. ser film... sover.. sover.. sover.. OG sover xD
yeap og lige nu blogger jeg så (:
jeg håber snart jeg bliver rask for længe siden jeg har snakket med Mette (og gider ikke snakke når jeg er syg for min stemme er i lig med lort)
hmmm lige nu har jeg det bedre nok fordi jeg fik en hovedpinepille for cirka en time siden. bla bla.. nå der sker jo ikke så meget så jeg vil lige dele den her fantastiske hjemmeside hvor man kan lave sine egne tøj kollectioner  :p ret fedt ^^
link? TRYK HER
-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar